Velikotaborski labirint kao „duhovna hrana“

PROJEKT 24. Edukativno - muzejske akcije u Dvoru Veliki Tabor

Tema: (PRE)HRANA

Vrijeme provedbe: od 18. travnja do 18. svibnja 2019. godine

 

Velikotaborski labirint kao „duhovna hrana“

 

Raspored radionica u okviru projekta:

A)    Od 11 do 13 sati - PRVA RADIONICA, četvrtak, 25. travnja 2019. godine – u Dvoru Veliki Tabor – pripremna radionica za IZRADU LABIRINTA (Kristina Pavlović i Božica Mandić, snimatelji Rikard i Damir Jadan – FX studio)

Sadržaj radionice:

-          prezentacija – djeca se upoznaju s pojmom i izgledom labirinta, s poviješću i poveznicom s Velikim Taborom

-          odlazi se na teren, pored Tabora i tamo se formira sjemeni oblik labirinta

-          formiraju se staze

-          postave se osnovne forme i uz pomoć kamenja, označi se mjesto sadnje ljekovitog bilja u labirintu

-          djeca dobivaju zadatak napisati pjesmice za otvaranje labirinta uz Dan muzeja, 18. svibnja 2019. godine

-          cijeli proces se snima kamerom i dronom

https://www.facebook.com/DvorVelikiTabor/posts/2179913795378172?notif_id=1556198448299130&notif_t=page_post_reaction&ref=notif

 

B)    Od 11 do 13 sati - DRUGA RADIONICA, petak, 03. svibnja 2019. godine – u i oko Dvora Veliki Tabor – RADIONICA LJEKOVITOG BILJA (Andrea Brlobuš i Kristina Pavlović)

Sadržaj radionice:

-          prezentacija – djeca se upoznaju s ljekovitim biljem u okruženju i s poveznicom s Velikim Taborom

-          odlazi se na teren, pored Tabora i na Veronikin put gdje se pregledava bilje i usput se o svakome pojedinačno uči

-          nakon pregleda terena u Rustikalnoj dvorani se pokazuju sušene biljke i djeci se daje naputak kako mogu izraditi svoj herbarij

 

C)    Od 11 do 13 sati - TREĆA RADIONICA, subota, 04. svibnja 2019. godine – u Dvoru Veliki Tabor – RADIONICA IZRADE GLINENOG, STOLNOG LABIRINTA (Kristina Pavlović)

Sadržaj radionice:

-          prezentacija – djeca se upoznaju s pojmom, poviješću i vrstama labirinata

-          svako dijete odabire jednu vrstu labirinta

-          zatim, na papiru crta sjemeni oblik i formira staze

-          potom to isto napravi, tj. preslika na glinenu pločicu koju sam oblikuje od kuglice sirove gline

-          tako formirani labirint ostaje djetetu u vlasništvu i nosi ga sa sobom doma

 

D)    Od 11 do 13 sati  - ČETVRTA RADIONICA, nedjelja, 05. svibnja 2019. godine – u Dvoru Veliki Tabor – RADIONICA IZRADE GLINENOG, STOLNOG LABIRINTA (Kristina Pavlović)

Sadržaj radionice:

-          prezentacija – djeca se upoznaju s pojmom, poviješću i vrstama labirinata

-          svako dijete odabire jednu vrstu labirinta

-          zatim, na papiru crta sjemeni oblik i formira staze

-          potom to isto napravi, tj. preslika na glinenu pločicu koju sam oblikuje od kuglice sirove gline

-          tako formirani labirint ostaje djetetu u vlasništvu i nosi ga sa sobom doma

 

E)     Od 11 do 13 sati  - PETA RADIONICA, četvrtak, 16. svibnja 2019. godine – u Dvoru Veliki Tabor – RADIONICA IZRADE SVJETLEĆEG LABIRINTA (Kristina Pavlović)

Sadržaj radionice:

-          prezentacija – djeca se upoznaju s pojmom, poviješću i vrstama labirinata

-          grupa odabire jednu vrstu labirinta

-          na prvome katu kule D, formira se najprije sjemeni oblik odabranog labiritna, a potom se formiraju staze od lampica na žici

-          djeca se fotografiraju uz labirint, a zatim se on rasformira (sugeriramo nepostojanost formi u svijetu – stalna samo mijena jest)

 

F)     OBILJEŽAVANJE MEĐUNARODNOG DANA MUZEJA - Od 11 do 13 sati  - ŠESTA RADIONICA, subota, 18. svibnja 2019. godine – u Dvoru Veliki Tabor – RADIONICA ZAVRŠETKA LABIRINTA OD KAMENA PORED VELIKOG TABORA (Kristina Pavlović, Božica Mandić, snimatelji Rikard i Damir Jadan – FX studio)

 

Sadržaj radionice:

-          odlazi se na teren, pored Tabora i tamo se poprave staze koje su ranije formirane

-          postavi se ostatak kamenja na staze labirinta, ukopa se ostatak ljekovitog bilja (ako treba još nešto dodati)

-          u središte labirinta se postavlja neki simboličan predmet vezan uz osnovni element odabranog labirinta (labirint ljubavi – element je voda)

-          djeca počinju redom čitati svoje recitacije uz otvaranje labirinta i polako se kreću stazama prema unutrašnjosti, zatim se u centru okreću, čitaju i dalje svoje stihove i izlaze van

-          nakon što svi prošeću kroz labirint, upali se baklja i svečano se postavlja „pločica“ na kojoj će pisati osnovne stvari o formiranom labirintu kako ga bi i drugi mogli koristiti!

-          cijeli proces se snima kamerom i dronom

-          time se obilježava Međunarodni dan muzeja i završava ovogodišnja EMA!